Monday 3 October 2011

tiba-tiba

hurm .
serabut otak pkir semua nie .
final , family , kawan-kawan , dan diri sendiri .
about my final , esok dah LAST ! 
yabeda-beduu .
tak sabar rasanye .
tapi paper last tue larr paper yang paling susah .
nie pown berhenti sekejap sebab rasa macam nk update something kat blog nie .
*macam dah tak boleh tunggu esok . hhaha
family ! alohai .
susah nak cite kat cnie .
huu
kawan-kawan ! AHHA !
u ols sangatt best .
kawan-kawan kite kann sangatt hebat , baik , caring , dan sangatt2 GILE !
kite sangatt2 sayang kan dowang semua .
*agak gediks disitu yea . phuii !
diri sendiri ! hah . sangatt panjang cerita nye .
crush on someone but hurmmm .
then , muncul pulak someone nie .
dy cakap jatuh cinta pandang pertama .
sakit perut aku ketawa bila dengar dy ckap macam tue .
hey , I tak percaya larr cinta pandang pertama nie .
its too early okay .
kite kawan-kawan je dulu . 
tetiba , someone yang aku sayang sangatt2 sebelum nie dah muncul balik dalam hidup aku .
someone yang aku cuba buang dy dari hati aku , dah ada balik dalam hati aku .
someone yang aku cuba untuk lupakan , dah teringat2 balik sekarang .
semua buat aku jadi KELIRU .


p/s : kembali complicated . huh :((

No comments:

Post a Comment